minun tekis mieli poistaa noi kaikki tekstit mitä oon
kirjoittanu tänne, mut en pysty. niissä on liikaa muistoja. :<
vammasta.

mie itseasiassa tykkään aika paljon muuten tästä
nykysestä ulkoasusta. ^^ kiitokset tekijälle, en tosin muista
kuka hän oli, mutta iha sama. vielä kun tää ois kokonaan musta
eikä tonne reunoille jäisi tollasia vammasia valkosia tyhjyyden aukkoja.
mutta, tääkin kelpaa siihen asti kunnes julia tekee minulle ikioman. ♥

on semmonen olo, et ois jotai sanottavaaki tänään jopa. o: emt miks sellain
koska sit ku yrittää kirjottaa jotai järkevää ni ei tuu mitää. vois kirjottaa
vaikka että olin tänään turussa ja ostin cofin uusimman, sen godspeed on the
devil's thunderin. 8) mii laiks. se on jopa se 2CD-julkaisu, eli ah, ihana on.

opin myös tänää ehkä suunnistamaanki jotenki turussa. o.o meinasin toki
eksyy mut käytin järkeäni ja löysin tieni eerikinkadulta humalistonkadulle ja
niinedellee pulssiin :--D jostai tää voi olla yksinkertasta mut musta ei. oon iha
tahvo suunnistamaan.

nyt vois alkaa katsomaa pokémonia, iltahan on vasta nuori. toivottavasti en
herätä äitiä ku se nukkuu tuossa vieressä... mutta joo, pokemonia.-> ♥