ajattelin tässä tehä pienen katsauksen muutaman vuoden
taakse ja kattoo paljonko oon muuttunut niinkin lyhyessä
ajassa. ensin vanhin kuva minkä löysin, kutosluokan alku-
keväältä -07.



1. tähän kuvaan liittyy niin paljon muistoja. rakastin meijän
ala-astetta enkä olis koskaan halunnu lähtiä pois sieltä.
kuitenkin muistot säily ja silleen, ja pakko sieltäkin lähteä joskus.





2. tässä on toinen vielä mun kutosluokan ajalta, oltiin naantalin
kylpylässä. mun tyyli oli tuolloin aika järkky ;_; poikamainen, toi
huppari oli mun lemppari. mut mie tykkään noista hiuksista ehkä
jopa enemmän kun mun nykysistä, vähän vaaleempana ois just
ihanne ^^ ♥




3. oivoi :'D tälle saa jo hajota. leikkasin hiukset lyhyiksi ja
näköjään oon värjännykki. (?) tää on sitten -07 kesältä, kidutin
meidän kissaa Mörköä ._. tää on kyl nii järkyttävä eivittuu D:
olin aika truu poika. (huomatkaa sama huppari kuin kohdassa 2)



4. NO JOHAN POMPPAS. hyi vittu ::::DDDD voitin jonkun futispalkinnon
ja vieressä iki-ihana pappimme (joka muuten oikeesti on aika pieni
joten en mä oikeesti oo nuin iso ,_,)





5. -07 talvi, tyttöleiri. muut meni pelaa ulkopelejä ja me mentiin
tekemään lumiukkoja autotien vierelle ja ottamaan kuvia. tääkin
on kyllä lievästi_järkyttävä, kauheeta kerrospukeutumista. ja noi
hiukset hyi ;______; jos joskus saan vielä päähäni leikata hiukseni
noin lyhyeksi niin pyydän, ystävät, älkää_antako_mun_tehä_sitä.
(huomatkaa, tällä hetkellä harmaa poikahupparini on vasemmalla
seisovan ystäväni päällä, panin hyvän kiertämään)



6. tässä uudenvuodenbileet 08 epyktissä. kuvassa myös siskot Anna
ja Aino. (huomatkaa sama huppari) ja plz ignore that hair ;___; plus
olen-söpö-ihkudaa-rusettipanta joka tosin näkyy onneksi vaan hitusen.



7. tää on ehkä mun suosikkikuva tuolta egyptin matkalta :D
ei voi muuta tähän sanoa kuin että hohhoh olenpas ovela.

äiti: "ANNI EI SINNE SAA ISTUU SE ON MUINAINEN!"
anni: "no mä istun jo -.-"



8. tässä minä nyt. ======) quite a change.
ignoratkaa toi hello kitty sitte, se oli mun
joululahja :d

that's it, olkaa hyvä. ♥