joo sori taas tällain mutkun nämä on kovin kivoja. :<

TEN THINGS YOU WISH YOU COULD SAY TO 10 PEOPLE:

1. musta ois kiintoisaa tietää mitä merkitten sulle. oonko joku hoito vai jotain
muuta? kerro se. mie tykkäilenpi sua.

2. seiskal mä pidin sua jotenkii tyhmänä teininä mut nyt ku oon tutustunu ni
et ookkaa nii tyhmä, oot oikeinkiva. ^^

3. yleentä pikkutitkot on vammatii, mut tinutta mä tykkään. ♥
 
4. sä oot vissiin se ketä eniten kärsii mun pakkomielteistä. mut hyvin oot
jaksanu, ja oon kiitollinen sulle ettet oo pistäny mua mihinkää hoitokotii
tms minne kai kuuluisin. D: rakastan sua.

5. tykkäsin susta ennen tosi paljon, itkinkin sen takia kun selvis ette sie
tykkää musta niin paljon kuin mä susta. mut onneks tää on nyt laantunu,
ja molemmat on tyytyväisiä kun voijaan olla hyviä kavereita :-)

6. oot ihan samanlainen kun mie, oon huomannut. ja se on itseasias aika
hyvä juttu kun aattelee. ainakin meillä on paljo yhteistä, eikä meil muutenkaa
mitenkää ristiriitoja oo, oot varsin mukava ystävä ♥

7. sun jutuille saa aina nauraa ja sen takii oot hyvä tyyppi. mut sun kanssas
voi puhuu vakaviakin, oon huomannu. arvostan sua paljon.

8. oot järkevä ja hieno ihminen. arvostan sua. sun kanssa on mukava
puhuu vakavistakin ja osaat auttaa jos mulla on huolia.

9. oot yhtä itsepäine ku mie ja se joskus aiheuttaa vaikeuksii meijän
kanssakäymisis mut muuten oot hyvä tyyppi. ei susta paljon muuta
oikeen keksi sanottavaks ... sori :|

10. säälität mua. eksä tajuu et kaikki vaan dissaa sua ku koitat olla
samal joku heavymetalsatan666 ja ElasTiNEn. ja herutat sun kuvissa
aika järkyttävään malliin. rajota hiukan, ellet haluu kokonaan mainettas
menettää. kiitos.

NINE THINGS ABOUT YOURSELF:

1. olen 169 senttimetriä pitkä.

2. ... ja materialisti.

3. osaan olla itsepäinen kun haluan.

4. oon koukussa pokémoniin.

5. elän musiikista.

6. haluaisin osata soittaa viulua tai poikkihuilua.

7. jotkut sanoo että oon pervo - omasta mielestäni en ole. o.o

8. yleensä pyrin olemaan optimisti, vaikkei se helppoa ookkaan.

9. tykkään auttaa muita ihmisiä, vaikken hirveen hyvin osaakkaan.

EIGHT WAYS TO WIN YOUR HEART:

1. herkkyys

2. ruskeet silmät.

3. pitkät hiukset. ei toki välttämättömät mut ihanat.

4. pitää tykätä halailla ja pussailla. ^^

5. intohimo musiikkiin.

6. komeus. meinaan sillä sitä, että minun mielestä komea, ei mitään
väliä muiden mielipiteillä.

7. pitää olla hellä.

8. uskollisuus.

 

SEVEN THINGS THAT CROSS YOUR MIND A LOT:

1. musiikki.

2. dataaminen.

3. kaverit.

4. nukkuminen.

5. piirtäminen.

6. lukeminen.

7. bloggaus.

SIX THINGS YOU DO BEFORE YOU FALL ASLEEP:

1. dataan.

2. kuuntelen musiikki.i

3. teen läksyt.

4. käyn suihkussa.

5. luen kirjaa/lehteä.

6. pelaan pokémonia.


FIVE THINGS THAT FRUSTRATE YOU:

1. koulu.

2. se kun angstaan liikaa.

3. se kun en saa mitä haluan.

4. jotkut pinnalliset ihmiset.

5. se kun syön liikaa. :----------------D

FOUR THINGS YOU LOVE TO DO ON RAINY DAYS:

1. datailu.

2. lukeminen.

3. kirjoittaminen.

4. piirtäminen.


THREE THINGS YOU WANT TO DO BEFORE YOU DIE:

1. rakastaa.

2. tulla rakastetuksi.

3. olla vapaa.

hankala yhtälö vai? (: kenties.

ONE CONFESSION:

1. oon tehnyt mun lävistykset ilman lupaa ja itse.

AIKA_HUIKEE_TUNNUSTUS D: no mut, jotain piti keksiä.
ainiin, Heppi sai ajoluvan sen aikakoneeseen ni kaikki on ilosii
ku se voi viiä ne Frostbiteen jo nyt vaikkapa! ♥