kauheeta ku päivät on näin lyhykäisii kun koulu syö koko aamupäivän
ja sillain. en kerkee tekemään mitään, kun toi lumikki-musikaalikin
painaa päälle (miun pitäis opetella muutama _vaikeahko_ kappale siihe)
enkä vielä oikeen osaa... ja huomenna sitten taas omalla bändillä
treenit ja siellä sitte kehiteltävä jotai yhteistä saundia taasen.
varmaan nothing else mattersia ja hear me now'ta lähinnä, ehkä
truly madly deeply jos nuo tahtoo, kahtoo nyt.

 

meinasin tänää ruveta itkemää kun muistelin nollakasivuoden alkua
ja sitä mun helloween/kamelot/stratovarius ym. power metal-kauttani,
soitin skeballa don't you cryta ja windmilliä niin tuli vaan sellanen yhyy.
niistä ajoistaki on ihmiset ja asiat muuttunut niin paljon, mut en nyt
viitsi romaanittaa tätä merkintää muistoilla, vaikka tästä tulee muutenki
ehkä romaani? who knows.


haluun lisää lävistyksiä. bridge ois kiva :--------))))9
mut enmä koskaa sais sellasta varmaanka ellei äiti muuta keniaan tai ota
itelleen esim napakoruu et sen käsitys lävistyksistä muuttuis ....
ainahan sopii toivoo ja sillee (: mut joo, en mie usko.

 

hoh, mulla on sellanen olo että oon syöny ihan liikaa
tänään, vaikken oikeesti olekkaan. mitä nyt tuolla kalorilaskurilla
laskeskelin niin 800 - 900 kaloria. hui, tuntuu paljolta ku kirjotin
sen tohon :| ja mulla on lihava olo, hyi.

 

masentaakin ihan mukavasti ja sillain kun yks ensin
esittää et sitä kiinnostais mitä mulle kuuluu ja sillain ja
sit kuitenki mun pitää aina mennä puhumaan sinne et saan
sen ees sanomaan jotai enkä vitussa haluu olla se ketä
alottaa keskustelun, ihan sen oma ongelma jos ei sit kiinnosta .....

näihin masentaviin tunnelmiin ei oo hyvä lopettaa, mut
tällä kertaa en keksi muutakaan. toivottavasti nautitte :----Ddd or not.

anni