ohhoh, onpas aikamoinen sunnuntai.

ekaks aamulla äite huutaa miulle siitä kun vein sen koneen
yöllä omaan huoneeseen vaikken ois saanu. "päläpälä viikko
tietsikkakieltoo jos viel teet tollai päläpälä" ja sillattis. (:
no, emmie sille mitään voi et mun perse puutuu tässä meijän
dataustuolissa.

sitten äite lähti sen kaverin tykö ja me annan kaa pidettiin
hiukan kivaa kuuntelemalla kaikkia hirveimpii biisejä youtubesta ::D
mm. frederikiä, antti tuiskua, pikku g:tä ja gimmeliä, ja aquaa joka
ei nyt niin hävettävän huonoo oo, pikemminkin hassua.
anyways, meil oli todellakin kivaa.

ja sen jälkee, oivoi ... äite tuli kaverilta ja kutitti mua mahasta
ja jäin kiinni napakorusta. no, ei siinä mitään, sitten juteltiin ja
se koki olevansa huono äiti mikä munmielestä oli aika naurettavaa
ja aiheutti mulle vaan entisestään pahemman olon kuin mikä mulla
on tässä viime päivinä ollut. siinä sitten itkin ja tärisin kun äiti huusi.
tai no, ei se huutanut niin lujaa enää kun huomas että mulla oli paha
olla. mutta joo, ohi on ja oon tyytyväinen. lupasin sille, etten enää
tuijota peiliin niin paljon (lue: etten pidä enää itseäni lihavana, mitä
en ainakaan heti pysty toteuttamaan) ja että pyydän ensin lävistystä
(lue: valmistaudun siihen, että mulla on huima 0,01 prosentin toden-
näköisyys saada lupa lävistykseen) ennen kuin rupeen ite leikkii neulalla.

jees, sellasta tänään. eipä tullu tehtyä mitään mitä ois pitäny
taas tänäkään viikonloppuna. elämä jatkuu silti.