tää ihanuus sitten on se tuleva rippimekko, päätin sen tänään ♥
tosin tummansinisenä + musta sellanen jännä silkkinauha tohon
vyötärölle, jos edes haluan sitä siihen laittaa. pitää viel tosin odottaa
et saahaan mittanauha kun äiti ei oikeen usko että tiiän oman
vyötärönympärykseni ja lantionympäryksenkin vielä -.- no, hyvää
kannattaa aina odottaa!

sitte mietin, että kannattaisko mun värjää hiukset sitten jotenkin
kivasti. kun sitä oranssinpunertavaa ajattelin, mut en tiiä edelleenkään
että sopiiko se mulle. tosin tää mustakin sopis nyt hyvin sähkönsiniseen.
mut ää en mä tiedä ;_; kauheen rasittavaa olla epätietonen.

pitäis kai sitä kattausta ja vieraitakin miettiä, äiti siitä tossa mainitti,..
jotenki vaan sellai olo et tehään kaikki niin aikasin, mut sit jos kuitenki
lopettaa nyt ja rupee sit vast joskus pari kk ennen tekemään jotain niin
sit huomaakin et oho - aika loppuu kesken. mut mulla on nyt niin paljon
muutakin tekemistä etten jaksais tällasta oikeen. tulee burn-out.

miun pitäis säveltää joku oma kipale ens viikoksi pianotunnille. en tiiä,
ei se vissiin _pakollinen_ oo mut ois kuulemma hienoo jos ois jotai omaa.
täytyy ny kattoo jos saan jotain inspiraatiota. vois warettaa pianomusaa
koneelle ja hakee niistä jotain nättiä, mistä vois saada jotai kiksei. haluun
säveltää, mut se on vaikeeta ... kun vaan pääsis kotiin oman pianon ääreen,
ei tolla lattianrajassa nököttävällä synalla paljoa pianokappaleita sävelletä.
ainiin, nyt soi clair de lune. tää on kaunis. ^^

huomenna kuvista ♥ viimeistelen mun rauhankaupunkirunotyön joka toki
kuvastaa aivan vitusti uuttakaupunkia ::::::::) tai sit ei. muttamutta, onko
sillä ees väliä? mä piirrän tasan mitä haluan, tykkäs muut tai ei. mun taide,
ei niiden, ei tosiaankaan.

ja sitten AAH HOKSASINPA SENKIN ETTÄ VIIKONLOPPU! namii. mitä mie
tekisin? dataisin ainakii. nukkuisin. voisin mennä ehkä kauppoihin
kattelemaan tai sitten kattoa koneelta kivoja vaatteita TAI sitten miettiä
sitä rippijuhlajuttua. -.- se kappalekin ois kiva säveltää.

mun elämänfilosofia näitten tärkeimpien juttujen kanssa lienee
yksinkertaisesti "älä tee tänään mitään minkä voit tehdä huomennakin."

enpähän varmaan kyllä ole ainoa, veikkaisin.

ps, lukeekohan tätä blogia edes kukaan? paitsi ille, julia ja nina. olis
kiva tietää .....