urkukonsertistapa tulin. eipä taas sielläkään mitään hyödyllistä
tullut kuultua, perse vaan puutu kun siinä kovalla penkillä istuksi.
ainakin sai korttiin merkinnän, nyt niit on jo huimat _3_ ::O tässähä
iha rankasti ollaa kirkossa käyty.

isosiskon pitäis tulla huomenna tänne ja se tarkoittanee etten saa
hirveesti olla koneella tms kun se on samanmoinen datis kuin minä
ja Anna. no, saa nähdä mitä käy. näillä näkymin en oo menossa
Juliallekaa vkonloppuna kun en haluu mennä sinne la-su eikä äiti
mielellää hakis mua sit pe-la ni lauantaina sieltä. no, ei harmita oikeen,
voin sitten tehä jotain muuta hyödyllistä vaikka oisha se toki kiva
vähän Frederikittää ystäväisen kanssa. ♥

oikeesti voin vaan toivoo et huomenna ois mielekäs päivä. kuviksessa
toki tulee mitä luultavimmin tylsää, sillä me tehään jotian suurennos-
työtä. pitää siis suurentaa sellasella neliötekniikalla joku suomalainen
taideteos. mulla on joku ihan randomi tytsy mikä peilaa tai jotain,
en ees muista.

en oo muuten vieläkää saanu tilattuu tota rippimekkoo 8D se siitä
mun aikaansaamisesta. mut en oo viel varma koosta, meinaan kato
ku niissä on se vyötärö ihan jäätävän_kapee ja jos otan vyötäröstä
sopivan niin lantio-osa jää tuuman pari liian isoksi. kyllä mä sen
vielä jokupäivä tilaan, lupaan sen !

näihin epäselviin sanoihin lopetan. anni kuittaa.