mua pelottaa.

äiti meni isin kanssa eilen aivokuvauksiin ja nyt tänään ne meni
lääkärille, joka kertoo että löytykö isin aivoista mitään 'vakavaa'
mikä ois sen muistin huononemisen aiheuttajana. mua pelottaa
että mitä sieltä löytyy. en jaksa olla optimisti. ei nyt, ei tänään.

kaunis on rumaa, tiedän,
ja helppo on halpaa,
vaan en voi uskoa sattumaan,
vaikka tuuli kääntää lehtiä.
sama tuuli kaikkialla
ennenkuin kaikki särkyy,
tämä hämärä muuttuu muistoksi
ennenkuin häviää.

CMX on niin loistavaa masennusmusaa. :--D tai siis, oikeestaanha
se sopii iha kumpaan ääripäähän tahansa imo. eniveis, tykkäilen.

selailin tossa H&M:n jotain pikkukuvastoo. eipä sielläkää mitää
henkeäsalpaavaa näkyny. missää ei oo mitää mikä mun ois just
pakko_ saada. EI VITTU HAJOSIN, äske kuulu masust sellane
jääääääääääätävän pitkä murinaääni :---------------D eikä ees
oo nälkä. kai. ei oo oikeestaan ollu koko tän kipeenä olon aikana
sellane virallinen nälkä juuri koskaan. oon vaan juonu jotai lämmintä
ja natustanu millon mitäkii.

minun kurkku on liian kipiä. sattuu hirmusti. vähän hankalaa tällaselle
ihmiselle kuin mie ni olla kipee ku en osaa niistää ja en osaa sylkee limaa
ulos kurkusta. (nielemisrefleksi liian hanakka näköjään) että namia.
ei kukaan haluis osaansa tästä? voin vuokrata, 15€ per päivä.

niin, pelasta maailma
tee se jo tänään;
tee jotakin mahdotonta.


kaunista.