julialla oli kivaa. :>
sinne tuli siis sittenkin mun ja miljan lisäksi katariinakii
ja meillä oli oikeinhauskaa kun hakkasimme simsiä ja
katsoimme alkuasukaselokuvaa. katottiin toki yks
kauhuelokuvakin (jonka aikana sitten nukahdin joskus
yhen aikaan yöllä eli sitä ei lasketa) ja päivällä alotettiin
kaunotarta ja hirviöö, mut sit mammeli tuli hakee ni
en kerenny kattoo loppuu ja nyt harmitteleepi. >:

nyt taasen pyhämaassa, voipi olla et ollaan koko
hiihtämisloma täällä emt. mut ei se oikeestaa haittais,
tääl on piano ja kaks konetta ku otettii kapest kone
mukaan. voidaan dataa siskon kaa keskenämme, toine
yläkerras ja toine alakerras. (8

en oo enää hetkeen keksinyt että mitä mie kirjottaisin
tänne ja se ihmetyttää mua. tai sitten oon vaan tullut
laiskemmaksi tai jotai. tai sitten mulla on ns. 'parempaa
tekemistä' tai ehkä kaipaan vaan taukoa tai jotain.
täytyy nyt kattoo miten tää kirjottelu jatkuu, en haluu
lopettaa ainakaan.

mulla on hirvittävän tyhjä olo.
tuntuu hyvältä ulkoapäin mut sisältä ahdistaa.
ehkä tää menee ohi pian, ehkä tää jatkuu pidempäänkin,
who knows. tiiän vaan sen etten tiedä mistä tää johtuu.
menis vaan ohi, nukkuis pois.

lopetan nyt. tänään tulee ehkä vielä lisää jotain turhaa.

♥ anni

ps, hyvää ystävänpäivää ♥