mie oon jurmolla. :> tulin suoraan koulusta jo, lähettiin
urheilukeskukselta suoraan tarjoustaloon ostaa ruokii
kon meil oli siellä liikkaa, sulkapalloo. ostettii kaupast
öö kokista paljon ja sitte keksejä namm ja öö HIUSVÄRIÄ.
ostin meinaan nyt ihan kestovärinä ton punasen, josko
mun hiukset ois saanu sitä punapigmenttii jo hiukan ettei
lähtis kesto heti pois tukasta.

tänään oli se kemian koe. ja mun pahin pelko kävi toteen;
se oli taas täynnä kysymyksiä, joita en ees kunnolla käsittänyt.
ei se johu siitä etten ois lukenut, mie luin ehkä eniten mitä
oon koskaan kasilla lukenu kokeisiin mut silti, miks sen pitää
tehä tollasia melkeen käsittämättömiä kokeita ja olettaa
meijän osaavan? mun on pakko saada siitä vähintään ysi,
että mahollisuudet todistukseen kympiksi ees olis olemassa.
koska tuntiaktiivisuuskin toki vaikuttaa, mut pelottaa, ettei
se riitä.

juttelin äikänopellekin tänään. se sano, että ois hienoo jos
tekisin sen mielipidekirjoituksen, tosin on mulla kuulemma
muutenkin mennyt 'hienosti' eli mitään huonon numeron vaaraa
ei kuulemma oo. mut aattelin silti tehä sen kirjotuksen, ihan
vaan varmuuden vuoksi. aiheeksi mietin ihmisten luokittelua
ja lokerointia, kun mulla on siihen suht selvä kanta että se
on ihan turhaa, mutta siihen sorrutaan ja se luo turvaa.
saan kirjottaa sen kaikenlisäks vielä koneella, jes.

huomenna on vappu. o: miks sitä ees vietetään, en tajuu.
ihmiset menee vaa bilettää ja ryyppää eikä sen jälkee oo
kivaa. kyl jotkut viettää toki vapun grillaillessa tai jotain, ei
välttämättä ryyppää, mut en siltikään tajuu huomisen ideaa. :d

enkä jaksa kirjottaa enää. :-------) niin että glada vappen
vaan ja toivottavasti teillä on kivaa sillä minullakin on.

ps ainiin ku päästiin julialle ni nukahettiin melkeen heti
neljältä ja herättiin kasilta että paljon ollaanki oltu hereil. :-D
psps haluun rahaa.