huoh en löydä MISTÄÄN hienoja koruja. ._. kaikki on jotai
liian peruskamaa tai sitte jottaa heavymetalsatan666-kaulapantoja.
yhen ainoan varteenotettavan kaulakorun löysin kyllä, mut siihe se
sit jäiki. kai mie sit kattelen sieltä turusta vähän kaikkialta niitä koruja
sitte. ja joo ainii löysin hiuspannankii mut en tiiä sitten tarviinko sellasta!

tänää oli aika jees päivä. :-) mua ei ees väsyttäny aamulla! tosin nyt
kyl väsyttää hituc mut. JA NII, siks kai olin ilonen ku meijän kemian
opettaja on pois koulusta ainakin tänään ja perjantaina viel, ni sitten
meillä on joku sijainen ja se on yllättävän rentoo. ^^ ette arvaakkaan
ku mie nauroin ja puoliks itkin samaan aikaa ku sain tietää et se
on pois, se ku ei kauheesti koulusta mihinkään lähe. ehkä se onki
syy että mie vihaan kemiaa? mut se on silti naurettava ope, sille
on ihana nauraa ku se on ensinnäkin oikeesti ihan adolf hitlerin
näkönen ja muutenkii nii läppä. hah.

liikassa me pelattii kurlinkii! :-------) oli ihan kivaa vaikken osannukkaa
oikeen sitä tyyliä. ens viikolla sitte kuntotestejä, katotaan onko
kunto parantunu tai huonontunu viime vuodesta. ootan innolla ja
toivon parasta. ella muuten tänään ystävällisesti muistutti että
mun rippijuhlamekko tulee pörheän helmansa takia luultavasti olemaan
hankala alban kanssa. :-D no jos mie laitan alban alle normit kuteet ja
sen jälkeen vaihan jossain sakastissa sen hameen? onkohan se ees
sallittua vai jotenkin jeesuksen häväistystä paljastaa alushousunsa
siellä, who knows. mut se ois mahollisuus.
miun tekis mieli sellasta iisoo pipoo mis on jäätävä tupsu pääs ja sit
se ois semmone kauhee lörttö. :-> tuleehan nyt kevät ja kesä, mut kyl
mä sitä voisin silti pitää, ei se nyt mun päätä tapa kun en pitäis sitä
kaksneljäseittemä niinku jotkut cs-pleijerit mil ei oo omaa elämää.
tää ois kyllä niin hieno pipa. ois vaan nyt 14 euroo ylimäärästä rahaa.

sen lisäks haluisin vihreet piilarit. semmoset hienot vihreet eikä mitkää
vammaset. nää ois kivat. mut sitä ennen måste färga mina hår! ehehe
oon toki kielinero ja sillee, meni kai väärin mut en jaksa avaa mitää
käännössivui. :< ja joo sit ää en tiiä ku onhan se toki aika vammasta
käyttää väripiilareita ihanku haluis piilottaa sen oman värinsä ja sit
kaikki on sillai ANNI ONKS SUL SITTENKI VIHREET SILMÄT EN OO
HUOMANNU?!=!=!+930?! ni se ei oo kivaa. mut silti tahtoisin purrr.

nyt mua kyllä väsyttää ihan oikeesti. mut en tahtois kyllä mennä
nukkumaan ku on vähän kokemusta näistä päiväunista, että sitte
ei enää yöllä nukuta yhtään ja aamu on täyttä tuskaa. vois mennä
tekemään kuviksen työtä, sellasta kahden pakopisteen juttua. joku
rakennus pitää kuvata. kai mie sen yöllä tai illemmalla kerkeen, ei
sen pitäis niin vaikiaa olla. voisin mennä hakeen teetä ja pullaa, jota
mä tein ihan itte eilen. ^^ oon ylpiä. haen ihan pian, en nyt jaksa
kun oon niin mukavasti tääl peiton alla sängyssä datailees. :-)

miun cdon-tilaus pitäis tulla pian. o; se on lähetetty jo tiistaina sieltä.
no, parasta olla huomenna täällä tai ei oo kivaa kellään. noei ei ne
sille mitään voi joten mun pitää vaan kestää jos se ei ookkaan täällä. :<
ja mua oikeesti vksdjkfjklc väsyy. mitäs meil on huomenna koulussa,
kuvista ny ainaski, sitte öö ruottii ja kemiaa? joo, ku niit on kaikkii
kaks tuntii. halleluuja. sen jälkee ois kai musahommailuu pari tuntii,
saa nährä jaksanko mennä sinne. toisaalta haluisin mut toisaalta
laiska kun oon niin.

joo laiska kun oon niin en jaksa kirjottaakkaan enää. :----D ehkä
illalla kirjottaisin lisää jos jaksaisin eikä mul ois mittää muut puuhaa.
sen näkee sit. o/

ps ainii, oon kirjottanu biisin. :--> PAKKOLESOOOO!!!1