tänään ollu suht kiireinen päivä. siis mun päiväkseni, yleensähän mä
vaan dataan. koulussa meil oli kyllä onneks suht rentoo, venäjäs vaan
katottiin sellanen myrsky-elokuva loppuun, historiassa notre dame loppuun
ja sitte enkussa kertaustehtäviä ja ömömö fysiikkaa. </3 mä voin jo nyt
sanoo, et tulee olemaan tuskaiset fysiikat ysillä. kemia vielä meni mut
fysiikka, no way.

1241640912_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
1241640919_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

ja siinä se mun bändipaita, jonka kaula-aukkoa suurensin ja
alaosaa rypytin ison hakaneulan kanssa. munmielestä aika kiva. 8)

kuvailin tänään muute ihan sairaasti. o.o en yhtään tiiä miksi, mut
en mä tänne asti kyllä tuu mitään kuvia kauheesti saamaan. katon
tässä samalla muuten tota USA-peliä, niin voi juttu olla aika katko-
naista. VITTU NIKKE EI SAANU MAALIIN. ;c tää on kamalaa haluun et
suomi voittaa kun muuten rupeen itkemään. no anyways asiaaan,
kiireisen tästä päivästä teki kai se nuortenilta + rippikoulu mihin
kiidin pyörällä ja tukka putkella.

oli joku isosten älynväläys taas vaihteeksi pistää meijät syömään
sipulia. -.-'' mua ärsyttää ne leikit, niissä voi oikeesti kilpailunhalunen
ihminen saada jonkun oksennuskohtauksen jos pitää syyä jotain
kamalaa. ja ne muut pelit, mitä jos joku on niin ujo et on yksinertasesti
ylivoimasta ottaa imemällä pelikortti toisen suulta? pari vuotta sitten
ois mulle ollu ihan ylivoimasta, mut onneks tällä kertaa pystyin siihen.

otin napakorun tänään pois. tajusin, että se kasvais mitä
todennäkösimmin pian ulos joten otin pois, ettei se repeäis joskus
siitä karusti. teen sen uusiksi joku kerta kun se vanha reikä on
ummessa, mut toisaalta voisin kyllä tehä samantien siihen alaskin.
oisko kauheeta? o.o

nyt ihan galluppina kysyisin, että kummasta teen postauksen:
20 faktaa minusta vai merkit/asiat, joista minut tunnistaa?

huomenna pitäis kiitää pianotunnille kello 16. muistankohan mie?
pakko mun on, en oo kyllä oikeen harjotellut mitään kappaleita. kai
sirke ymmärtää kun on kesälomaki tulossa, etten mie oo terävimmilläni. :>

no mut oikeesti nyt on kauheet paniikit, pakko kattoo nää viimeset
minuutit ku suomen on PAKKO TEHÄ MAALI! heippa! :>