olipa taas viikonloppu. viimenen vkl ennen kesälomaa muuten, huhhuh.
mulla ei ole enää huomenna pianotuntiakaan, kun sekin on kesätauolla.
kohta alkaa kesätyötkin. apua.

mut kuiteskin, miehän olin siellä särkänniemessä eilen. oli ihan kivaa,
tosin bussimatkat sinne ja takasin oli hirveitä. sain kuulla mm. että
hiukseni ovat rumat, piponi on ruma ja että mä olen huora. ton kaiken
kuulin pojilta, jotka ovat NELJÄNNELLÄ LUOKALLA. oon vissiin niin
säälittävä että tollasetkin mua jo kiusaa. onneks sentään pystyin
sanomaan niille jotain takasin ees. mut huorakohdassa kyllä itketti,
pakko myöntää. mä en oo tehny heille mitään niin miks pitää esittää
jotain kovista mulle.

itse särkänniemessä kävin muutamissa laitteissa katariinan, miljan ja
julian kanssa. koko eilisen yön tuntu kun uhmais painovoimaa half-
pipessä, vaikka siitä oli jo monta tuntia kun siinä viimeks kävin. se
adrenaliini jäi kai vaan päälle. en oikeestaan ois uskaltanut ees mennä
sinne, mut katariina pakotti ja sen jälkeen menin myöhemmin toisenkin
kerran. eli kai vois sitten sanoo että mie nautin. napakoru ei kyllä
nauttinut, mut kyllä se siittä.

tää päivä onki sitte menny vaan ollessa. mietin taas sitä punasella
värjäämistä kotona ennen kampaajaa, mutta onkohan se ihan järkevää?
voisin tietenkin mennä kysymään kampaajalta itteltään, mutta kun en
tiiä. vähän hirvittää että millanen siitäki sitten taas tulis, mun tuurilla
nää on kohta mustat. D: toivottavasti ei.

nyt meen tästä pokemonia katteleen, heipsan!