mie sain äitiltä ennakkoon synttärilahjan eli digikameran murrr! ♥ toi
on hirmu kiva ja saa otettuu ihan hyvii kuviakin, kiitsa äitikulta mä
rakastan sua. ::>

hmm, mitäs muuta tänään. kouluun alkaa virrata uusia seiskoja
tutustumiskierrokselle, muutamat kävi meijän musanluokassa kun
laulettiin. hissassa jatkettiin sitä notre damen kellonsoittajaa ja mikä
tärkeintä, meijän entinen hissanope tuli takasin kun sillä oli sijainen sen
rehtorina olon ajan. (-: mulla oli ikävä sen häröjä juttuja. jaja opossa
me tutkittiin netissä sellasen testin avulla, mitkä ammatit sopis meille.

mie sain täydet pisteet sellasissa ammateissa kon tulkki, kuviksenope,
musiikinope, muusikko ja TEKSTIILITYÖNOPETTAJA. ton jälkimmäisen voi
jo heittää roskikseen, ei mua se oikeastaan hirmusti innosta. noi muut
on taas sitte ihan varteenotettavia, muusikko ois se ihanne. mut mie
muistan, mitä meijän seiskan musanope pete sanoi; "älkää koskaan
ruvetko muusikoiksi. ei sillä elä." tiedän, mutta se on mun unelma.
jos mulla vaan oisi mahollisuudet sibikseen niin arvatkaapa menisinkö.

meille saapui muuten tänään h&m-paketti. ei siellä mulle mitään
erikoista ollut, vaan yks harmaa villatakki ja perus musta toppi.
mut sen lisäksi, meille tuli ne mekot sieltä ulkomailta! mun mekko
on tisseistä lievästi liian iso, mutta sitä voi pienentää helposti. ja
se on enemmän vihree kon sininen, mut oikeestaan tykkään siitä
väristä hirmu paljon. sitte vielä hiusten värjäys ja kiharat rippijuhliin
ja hopeekorut ni oon prinsessa. ♥ (psst, en laita kuvaa ennen kun saan
sitä pienennettyä. sry ;--)

meen lauantaina helsinkiin ellapelllan kanssa. <: oisin halunnut kyl
julian mukaan mut sillä on joku tukioppilasjuttu ni möhhhh. mutta
kyl me ellankin kanssa pärjätään toki, voisin ettiä niitä kenkiä ja koruja
kun en oo viel saanut aikaseksi. ai niin, pankissa pitää käydä sitä ennen,
mulla ei oo juuri ollenkaan rahaa. ja sitä mä just tarvitsisin.

ja sitte ihihi, näen ehkä teemun. :---) en tiedä vielä. mut mua pelottaa
jos se onki ihan erilainen mitä netissä. no mut silti, kai mä pärjään ku
ella tulee vissiin essukseni siihen. ^^

nyt mie voisin ryhtyy katsomaan tota suomen huippista ja sen jälkeen
paneudun suomi-kanada-peliin. toivottavasti jätkät yllättää ja vie
voiton kanadan nenän eestä.!