tuli tässä tänään ihan yhtäkkiä riesaksi yksi asia lisää,
kun äiti rupes yhtäkkii vaan puhumaan mun rippijuhlista.
eli siis rippimekko pitäis löytää. o.O vaikeeta mulle.

ei siis sentakii etten tykkäis niitä ettiä, oon vaan niin pirun
kriittinen sen suhteen, samoin kun rippijuhlapaikan ja
koristusten kanssa. haluan täydellisen rippijuhlan. äiti
ehdotti että pidettäis juhlat navetassa tai armeijan teltassa
keskellä mettää med soppatykki. :DDDDddd joo ei kiitos.
mielummin vaikka seurakuntakodissa, vaikkei sekää mikää
hohtopaikka oo.

ja sit koristelut, ah ... äiti osti ruokapöytään ainakin mustan
pöytäliinan ja mie puhuin jotain mustista serveteistä, mut
en sitten tiiä niistä, voisha ne olla vaikka tummansinisii tai
violettejakii, semmosii tummii hienonvioletteja. ja sit kynttilöit
ja aaaah ruusuja ♥ tä on hirveen ihanaa suunnitella kaikkee
mut toteuttaminen onkin sit eri juttu :D

kattelin tässä jo hiukan noita mekkoja. haluisin jonkun sellasen
mitä ei heti tulis vastaan samassa kaupungissa ainakaan. eli
EI_TODELLAKAAN_MITÄÄN_H&M_KAMAA. siihen pitää panostaa,
sillä sen kanssa luultavasti pitää sitten viel mennä isosiskon
ylioppilasjuhliinkin.

mekon väriks aattelin jotai tyyliin sähkönsininen tai joku muu
sellanen 'ei-pliisu', eikä tosiaankaan mikään pastelli. hrr, hyi kauhia.
mustaakin ajattelin, mut en usko et äiti antais periksi kun se on
muutenkin sitä mieltä että oon sen prinsessa ja mun pitäis kai
pukeutua pinkkiin ja sillain perinteen mukasesti niinku se sanoo.

nyt vois tähän linkittää muutaman ihanuuden, jos nyt
löytäis jotai sellasia ....................


njoo, en ehdikkään. laitan seuraavaan postaukseeni.

♥ anni