joo niin ku otsikko jo kertookin että kun kaikki muutkin
tekee tällaisia minä-tahdon-postauksia niin MINÄKIN TAHDON :<
ekaks minä tahdon levyjä ja elokuvia. paljon.

 

- twilight soundtrack,
koska mie vaan rakastan sitä kirjaa ja elokuvaakin.
- paramoren the final riot!,
koska mie oon näköjään addiktoitunut ko. bändiin.
- casanova,
koska ei oo Heathin voittanutta. ♥
- linkin parkin minutes to midnight,
koska tää vaan on niin hyvää.
- musen black holes and revelations,
koska rakastan niitten laulajan ääntä.
- the dark knight,
koska ei oo edelleenkään Heathin voittanutta. ♥
- gunnareitten greatest hits,
koska mulla on viha-rakkaussuhde Axlin ääneen.

ps, tässä ei ees oo kaikki, en vaan jaksanu ettiä.

ja seuraavaks vaatteita, mut sitä ennen pienoinen ajatus.
mua ahdistaa aika usein se että kun kuuntelen lähinnä
metallia niin porukka olettaa et miun tyyliki olis sitä mustaa
ja mustaa vaan. mutta kun mie en tahtois pukeutuu niin synkästi
ja muutenki, niin _yksipuolisesti_ jos sen voi niin sanoo. haluun
pukeutuu miten haluun, ilman sitä et toiset alkaa heti haukkumaan.

mut ei se pukeudu-miten-haluat-juttu oikeen klikkaa
meijän koulussa. mua ärsyttää kun ihmisiä pilkataan tms
vaatteiden takii, kaikilla pitäis olla samanlaisii vaatteita ja sillain
ettei___vaan_ois____ERILAINEN. erilaisuus on myrkkyä näköjään.

 

hajoon noita kun muokkasin ne noin huonosti tohon :D
paremmin en osaa, sry.

joo eli tuossa muutamii hienouksii mitä randomisti bongasin
netin uumenista. ♥

 

muttamutta, miepä meen nukkumaan :>
cya ♥

ps, that's what u get when u let your heart win.
tosiaanki, sen siitä saa. edelleenki. ^^