eipä oo tännekään tullut kirjotettua.
mutta juu, lauantaina menin julialle yöksi ja vaan
popitettiin frederikkiä ja katsoimme kivoja elokuvia. ♥
ja valvoimme viiteen, meinattiin kyl eka koko yö mut
sit mua rupes pelottaa et niitten äiti huomaa ja suuttuu
eikä enää luota muhu. >: mitäs muuta me tehtiinkää sitte..
pelattiin simsiä (tai siis mä pelasin, julia katto piirrettyjä),
luettiin death notea, otettiin kivoja kuvia jotka julian
pitää sendiä mulle ja sillain. oli aika kivaa. ^^
mutta sitten hhöö, loma loppu.

en menny tänää kouluun ku oon näköjään sitten
tulossa taas kipeeksi. just. kurkku täynnä limaa ja sit
kuumettakin vähäsen, mut silti meinasin äitin toimesta
joutuu kouluun. ärsyttää lievästi ettei äiti usko mua. mut,
kai se sit uskoo kun makaan sängyn pohjalla ja en kykene
tekee mitää muuta ku kattoo leffoi ja syömään pastilleja. :->

ja mun ei pitänyt dataa koko päivää tänään.
no okei, en dataakkaa mut tän aamupäivän vaa.
vois tehä toki jotai järkevääkin vielä tänään? tai
joo, teenhän mä. meen pianotunnille, kun on pakko.

me tossa puhuttiin äitin kanssa, josko ostettais
täältä kaupungista ihan oma kämppä. samasta
kerrostalostakin jopa vielä kun missä nyt vuokralla
eletään. munmielestä se olis ihanaa, kun oon oikeesti
kiintyny tähän kaupungissa asumiseen kun kaikki
on niin lähellä ja muutenkii, tää vaan alkanu tuntuu
kodilta. toiselta kodilta, kyllä mä silti pyhämaassakin
olla tykkään aina joskus.

mulla on muuten kiva hattu. se on kyllä vaan kursittu
ponnareilla ja hakaneuloilla, mutta kyllä mä sen vielä
joskus saan käyttökelpoiseksi. laitanpa siitä huonon
mutta selkeyttävän kuvan tai pari.






no mie ainakin tykkään. ♥
ignoratkaa naama, ei aina voi olla kaunis. :c

eilen tuli vähän valvottua.. tai siis, tänään. pelailin
kaikessa rauhassa pokemonia ja luin uusimman death
noten ni oho, pääsin vasta puol neljältä aamuyöllä
tutimaa. ::D sitten aamulla vaan mittaan kuume et
sain luvan jäädä himaan ja sit uudestaan nukkuun.
nyt oon tässä ja äiti tekee lihapullia. nyt mie kyllä meen
selvittämään tuolta pokemonsivuilt että miten pääsen
leaf greenissä eteenpäääin.

JA AINIIN MULLAPA ON NYT GUNNAREITTEN DISKOGRAFIA
KOKONAAN IPODILLA NAM. nyt haluun CMX:n koko tuotannon
kiitos heihei.

♥ anni