huomenna jo kouluun. o: miten tää menikin näin nopsaa
tää viikonloppu ..? ihan hassuu. mitäköhän oon saanu
tänä viikonloppuna aikaiseksi? mietitäänpäs.

ainakin tuli yks sellanenki juttu koettua mikä jotenkin on
lähentänyt mua erään ihmisen kanssa, vaikkei se todellakaan
kuulostais erittäin lähentävältä jutulta jos sen teille kertoisin.
se vaan jotenkin kummasti aiheutti jotakin, en tiiä mitä.
aika ihana juttu itseasiassa. siis se että lähennyttiin.

ja niin, olin pyhämaassa. koko viikonlopun. katoin jääkiekkoa
ja heräsin kahentoista pintaan kumpanakin aamuna kun
äiti on mammautunut niin paljon että laittaa ruokaa nykyään
jo siihen aikaan. -.- noo, ei siltikään mikään erityisen väsynyt
olo ole, mikä on hyvä.

kuuntelin myös aika paljon kaikkia biisejä vanhalta koneelta
mitä ei oo tullut kuultua vähään aikaan. Tenacious D:tä ja
Nirvanaa muunmuassa. tuli mentyä aika myöhään nukkuun,
mut kuten tuolla sanoinkii et ei silti väsynyt olo ole. nyttenki
muuten kuuntelen tällast vanhaa mitä ei oo tullu kuunneltua,
meinaan Survivor - The search is over. mulle tulee tästä paljon
rakkaita muistoja mieleen. aww.

en oo kirjottanut äidinkielen ainetta. en ees tiedä onko sillä
mitään deadlinea. ei kiinnosta. äikänkokeisiin sensijaan voisin
lukea, haluun siitä hyvän numeron. mut toi aine ei vois vähempää
innostaa kun joka kerta meillä on niin tylsät aiheet, tälläkin
kertaa joku minä ja media ja tällasia. huoh.

venäjääkin pitäis kai lukia. koe keskiviikkona kun en ollut viime
viikolla keskiviikkona koulussa. ne sano että se on pitkä mut
suht helppo. hrr, vihaan pitkiä kokeita kun en koskaan ehi
paneutua joka tehtävään kunnolla kun oon niin hidas. mur.

musan esitelmääkin vois toki miettiä o.o? the beatles olis
muuten aika varteenotettava vaihtoehto. niin, tai guns n' roses.
joku tollain hieno mikä tois siihen mun papatukseen jotai järkeekin.
meikku ei kauheesti oo tosiaa tota esitelmää aatellu, tosin
onha se vasta maaliskuussa mut hyvin harjoteltu on puoliks
tehty vai miten se meni.



rakastan näitä värikkäitä beatles-kuvia. niis on
sitä tunnelmaa. ♥

mut gunnareiden tyyli ah. pure love, voisin sanoo. (;

nyt meikun täytyy kyl lopettaa kun julialla on
kiire. :< heip ♥