mua on tiettekö ihmetyttänyt semmonen juttu että voiko ihmisel
olla alilämpöö ja mikä se alilämpö sit yleensä on asteina? 8D
kuulostikoehkä vähän tyhmältä, mut kun mulla on nyt ollu pari
päivää sellaset 34,1 astetta 'kuumetta' ni tulipahan vaan mieleen.
joku järkevämpi vois valaista mua taas.

ja ah, niin. loma sen kuin kiitää. kohta mennään jo kouluun.
masentavaa. en taho sinne, ei mua jaksa kiinnostaa oikeen
sielläkään mikään muu kuin musiikki. ja sekin nyt sen takia
ku ei mun tietääkseni enää pitäis olla konsertteja tms mihin
pitäis harjoitella. saahaan vaan soitella ja laulaa mitä me halutaan,
plus sitten kahen tunnin valinnaises toki se esitelmä mut niin.
kuitenkin.

haluun ostamaan jotain kivaa jonnekin. :-> pääsen 17. pvä
enskuuta jopa helsinkiin mut en jaksais odottaa sinne asti mutkun
pitäis kuitenkin säästää joten ei sitä ennenkää voi oikee mennä
mihinkää jajajaj. :< kaiken mainion lisäksi joudun helsinkiin
mennessäni menemään mun kaverin seuraks an cafen keikalle
että hyvää päivää! mutta niin, kaverin ansiostahan mä just
sinne pääsenkin, jote ei sovi valittaa.

erotun varmaan oikein mainiosti niistä pinkkihiuksisista ernuista.
joo okei en yleistä. kunhan vain halusin infottaa.

tekee mieli kirjottaa paljonkin kaikkea. voisin aloittaa vaikka siitä
että oon harkinnut tän siirtämistä blogspottiin, josko se ois parempi
tai jotakii. ku en kuitenkaan haluu lopettaa tätä missään nimessä,
kun vaik tekstii ei aina tuukkaan ni tää on silti mun tapa ilmaista
itteäni, huomata et oon hengissä. muttakun kaikilla tuntuu olevan
tuolla spotissa nykyään tää blogi, siskonikin teki sinne omansa.
ja niin, en tiiä. ehken siirräkkään koska tykkään tästä sillain
omalla tavallaan kun tää on helppo käyttää ja muutenkin kun
on tottunut tähän.

vaihdoinpa sitten taas ulkoasuakin. mie en oikee perusta mistään ku
kokoaja pakko vaihtaa. mut toivottavasten tää pysyy nyt ainaki hetke.

no eipä sitten tullutkaan mittään muuta puhumista tähän hätään. :-(
heihei. ♥

jaa niin, sen vielä sanoisin että haluun laihtua.
olen kamala. :-----)
joo kiitoksia.