Säännöt:
- Etsi esim. YouTubesta musiikkivideot annettujen kategorioiden biiseihin.
- Linkitä video blogiisi ja kirjoita halutessasi lyhyt perustelu.
- Haasta kolme henkilöä.

1. Tunnelmannostattaja.

ää, näitä on aika monta. mulle tulee ainakin Kotiteollisuuden biisistä
Minä olen aina sellanen mahtava ja hieno fiilis josta huomaan että
oon elossa. joten se ainakin kävis tähän. mut sitten, ihan samanlaine
olo mulla kyllä tulee ainakin Helloweenin Livin' ain't no crimesta. en
kuitenkaan laita nyt kumpaakaan tähän, vaan laitan biisin, josta en
ois koskaan uskonut tykkääväni elikkä Muse - Supermassive black hole.



2. Fiilistelyhetkiin.

ah tätä mä ootinkin. mie rakastan fiilistellä musiikilla, sanonpahan vaan. :-)
näitäkin ois tajuttoman monta jotka iskee suoraan nuppiin mut en viitti
kaikkia laittaa kun sitten tulee vähän liikaa. :c

muttamut, jos alotetaan näist 'hempeemmist' fiilistelybiiseist ni
ainakii Ultra Bran Sokeana hetkenä (jota ei löydy youtubesta mitä
helvettiä?) ja  Minä suojelen sinua kaikelta. Ultra Bralla on muutenkin
uskomattoman hienoja biisejä että voi rakkaus.

rakastan myös CMX:n tuotantoa. niistäkin vois mainita muutaman
tähän; Ruoste ja Pelasta maailma. vaikkei niiden sanojen tarkoitusta
täysin sisäistäkkään ni silti, niissä on syvemmällä joku juttu mikä koukuttaa.

noniin mutta juu, takaisin siihen minkä tähän voisin videona linkittää. :D
menee jaaritteluks taas, huoh. muttamutta, tässä fiilistelyssä vois kai
eniten kallistua Imogen Heapin puoleen. sillä naisella on tavattoman
kaunis ääni ja se musiikki jotenkin vaan virtaa suoraan läpi sydämen.
tähän linkitän Speeding carsin, koska se on eka biisi jonka kuulin
ja johon mulla on sellanen jännä viha-rakkaussuhde.




3. Minun lauluni.

hmm, tää on jollain lailla ehkä kaikkein vaikein valita. aattelen, ettei
oo vielä ehkä keksitty biisiä joka ois just niin mua, mut samalla sit
taas mulla tulee mieleen vaikka mitä mitkä on osa mua. heti ekana
tuli mieleen Helloween - Immortal (Stars). se on ollut jollain lailla niin
mua jo viime talvesta ja keväästä kun ekan kerran sen kuulin. ehken enää
oo niin masentunut kuin silloin ja itke kuunnellessani tätä, mut siltiki.
tässä on just se joku mikä tekee tästä jollain lailla ainakin mun biisin.



haastan julian. 8)

edit; voi luoja unohdinpas tästä sitten yhden kohdan
kokonaan. ::::D elijoo, tässä tulee.

4. Tehosoitto.

tässä oon lähinnä kuunnellut loman aikana vaan
gunnareita, tiiä sitten miks. mut yks loistavimmista
biiseistä näiltä on ehdottomasti Sweet Child'o Mine.
Slashin kitarointi on tajutonta.