sori kun kestäny niin kauan saada uutta tekstiä tänne.
ei vaan oo ollu sellasia hetkiä joina ois tehny mieli kirjottaa.

vaihoin ulkoasua, kuten varmaan huomaatte. tuntuu oudolta,
mut eiköhä tähän totu. (: ainiin pspsps tein tän itte. oon paras.
tää olikin yllättävän helppoa tehä näitä. tosin en mä osais
kirjottaa kokonaan uutta pohjaa mut vanhan pohjan osaan
kyl näköjään muokata ihan uusiksi. kivaa.

ollaa nytte pyhämaassa isin tykönä ja äiti siivoaa. kaikki on
jotenkii yllättävän rauhallista, melkeen kun oltais asuttu täällä
ihan koko ajan. nyt äiti yrittää selittää isille tuota sen tautia,
että mitä siinä tapahtuu jos isä ei syö lääkkeitään ja miten
se voi jopa unohtaa omat lapsensa. isi ei tykkää, se luulee
olevansa niin vahva ettei sille tuu mitään muistiaukkoja.
se on väärässä.

mie katoin tänään suomen lätkäpelinkii. lievästi rupes lopussa
vituttamaan ku häviötä kohti viisari kallistu, mut eipä siinä mittään,
suomi sai silti pisteen ja venäjä vaan kaks.

eilinen yö oli outo. tapahtui hassuja.
eikä taaskaan tullut sanottua sille että mitä mieltä oon
tästä meijän kanssakäymisestä, annoin vaan mielen viedä.
ens kerralla keskityn. mikään meijän välillä ei oo normaalia,
ees mesekeskustelut.

oon muuten laihtunut. o: ihmettelen, sillä oon syönyt kyl
aika jäätävästi viimeaikoina. no, hyvä vaan jos laihdun.
joku päivä musta tulee vielä kaunis.



oikeesti; jos h&m ois tässä lähellä niin mulla ei ois
edes nykyisen vähän verran rahaa. haluun sieltä nii
paljon kaikkia kivoja.

ainiin, ens viikkoon pitäis selvitä kympillä ku pitää
mennä kattoon twilight (uudestaan) kaverin seuraks ..
no enköhä mie pärjää ku täällä ei oo mitää ostettavaaka
enkä viitti tilailla. =(

heido! ♥