mulla oli tänään jopa tänne asiaakin. sitä, että mua ei pe-la tule näkymään
täällä, varsinkaan lauantaina. meil on ripariviikkis, perjantaista sunnuntai-
iltapäivään. joten tosiaan, itken ku mul tulee olemaa hituc tylsä vklp. </3

onneks ens viikko onki sitte tynkä, kuten oon jo sanonukkii. ainut huono
juttu ens viikossa liene se, et meillä on historian koe keskiviikkona ja
kemian koe torstaina. hyh. ja kemiankokeesta on pakko saaha hyvä
numero ku se määrää kemian päättötodistuksen numeron. :-O eli kai
mä alotan lukemisen jo ajoissa. lupaan sen. AINII, toi historiankin koe
on meijän vika ja määrää päättötodistusnumeron ei luojaa. ;_; pitää
lukia siihenkii kunnolla.

ei mulla oikeestaan ollu kyllä muuta asiaa kon toi ripari, joten meen
tästä. o/

1240510405_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

lol nauroin. :--(