Paljastan nyt 10 totuutta itsestäni.

1. öö mä tykkään vähän kaikesta mut sit taas vihaan tosi
paljon kaikkee. pyrin  kuitenkii oleen suvaitsevainen suomen
kansalainen etten tuomitte heti  jotai jutskii ja sillattii, hyväksyy
ihmiset sellasen ku ne on vaikkei se ihminen miellyttäis mua.

2. mulla on luultavasti joku sitoutumiskammo tai jotai ku koen
ahdistavaks sen et joku muhun ihastunu pommittaa viesteil tms
on kokoaja kyselees kaikkee. enkä haluu antaa itteäni kellekkää/paljastaa
kaikkee ittestäni, vielä. mulla on aikaa.

3. en oo koskaan oikee ollu sinut itteni kanssa, mut oon varma
et tuun vielä joskus olemaan. tällä hetkellä oon vaan ruma ja
lihava ja säälittävä ja vähän kaikkea. :-)

4. tykkään tosipaljon lävistyksistä ja vaikkei äiti sitä haluiskaan
niin aion hankkia vielä vaikka mitä rautaa mun naamaani. tää on
vasta alkua. haluun vielä ainakii kieleen, bridgen, luultavasti medusan
tai madonnan ja vielä yhen alahuuleen. cleavagekin (tissiväli) ois hieno.

en tajuu ku jotku lävistyksiä omaavat saavat esim
kaupoissa huonompaa palvelua kuin lävistyksettömät. mite
suvaitsematon maailma voikaa olla ?

5. oon oikeestaan henkisesti suht vahva, vaik itkenkii joskus
kun sille päälle satun.  elämä on opettanu näköjää vähän kaikkea
vaikkei sitä ite tiedostakkaa sillai.

6. vihaan yleistämistä, mut itekkin sorrun siihen joskus. esim ptyi
toi yks on kauhee emo ku sil on mustat hiukset ja ne on vähä pörrös
ja se kuuntelee jimmy eat worldii OMGGGGG! sä voit olla vaikka
hippi sisäsesti vaikka sattuisit tykkään jimmyst ja pörrösistä hiuksista.
tai sitte sie oot vaan sie, etkä mitenkään kategorisoitu tyyppi.

7. mun mielestä jokasen ihmisen pitäis kokeilla mahdollisimman
paljon kaikkea elämänsä aikana. ei tietenkää pakolla, mut ite
ainaki haluisin kokea mahd. paljon kaikkea ennen ku mun
aika on lähtee.

8. en oikeestaan tykkää yhtää muista kouluaineista ku musiikista,
historiasta ja terveystiedosta. mie vaan pakottaudun opiskelemaan
vaikkei kiinnosta, siks oon ehkä saanut paremman todistuksen ku ne
ketkä ei ees yritä opiskella sitä mikä ei kiinnosta. jote turha sanoo
mua hikeks, mie vaan oon keskivertoa hienompi ihminen. :------D
or not, mut silti.

9. oon kauheen ujo vieraiden ihmisten kans. esim vaik oon
tavannu mikonki (gallerian yeslife) jo kertaalleen ni mua silti jännittäis
nähä se ruissis jos tuun sinne. mut silti haluun tavata mun nettikavereita,
vaikken ees uskaltais puhuu niille puhelimessakaa. ne saa hoitaa
puhumisen jos mie jäädyn.

10. suihkussa on kiva olla. viivyn siel aina iha hirmu kaua ja sit
kaikki vesi kerkee loppuu ennen ku on ees kunnol lämmin ja hiusten
pesu kesken tyyliin. meil on varmaa liian pieni varaaja. :< hyvä ku
ehtii puol tuntii olla, jos sitäkää.