galleriassa ja täällä on aika mainiot aprillipilat. :-----------| en
oikeestaan ees tykkää koko päivästä. tai no, se johtunee siitä
et en ite keksi mitään loistohuijausta koskaan.

tänään olin tuolla crusellissa harjottelemassa lumikki-musikaalia
taas vaihteeks, huomen uusiks. kyllä mie jaksan, siel on oikeestaan ihan
kivaa, son vaan vaikeeta mennä sinne kun ei muka jaksa. mut sitä ennen
kerkee sopivasti kahtomaan dr philin ja syödä ruokaa! 8)

ja mie oon siinäkin ylpee ittestäni että jaksoin olla venäjäntunneilla tänään
aamulla. joskus kun on tehny mieli niin pahasti lintsata. mut ei tänään.
historiassa katottiin aladdinia! se oli kivaa jeeje ja sitten tuota katotaan
sitä ens kerrallaki joten ei tehä mitää eli kivaa. :> huomenna alkaapi
muuten uus jakso. ruotsia ja kemiaa, äikkä jää poies. ja tettikin. sain
siitä tetin kokeesta 10-, joten eiköhän se numero pysy samana torkassakin.
at least i hope so.

mulle tuli yhtäkkii kauhia ikävä mustia hiuksia.

1234029842_Kopio Kopio ANNI 030.jpg

1235057509_Kopio Kopio ANNI 034.jpg

noi on kauheen pienii noi kuvat ku mulla ei oo isompia versioita
enää koneella. :-------------DDDd mut mie tykkäsin noista mut
en sit kai tykännykkään. halusin vaaleempaa mut silti ää.

ÄÄÄÄÄ. mur.

1238605566_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

kuolin.

........ oikeest voiko söpömpää olla ;___; ♥ awww.
tahon lemmikkisiilin.

tai sit en. en pystyis pitää lemmikkii ku oon niin laiska et kuitenki
tappaisin sen niinku kaikki kasvitki mitä oon 'kasvattanu'. D: