tänään oli viimönen päivä kun sai nukkua. huomenna taas
kouluun, ah. ja sen jälkeen cruselliin taas pariks tunniks
pimputteleen. sitä ennen toki katson dr. philin. ;--) mut joo,
oli mulla asiaakinn.


1232487733_1578805674934fc8b2a746.jpg
1239650697_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

tilasin sen tänään ! ^^ oon ilonen ja tyytyväinen. tossa noilla kauniilla
harmailla nuolilla havainnollistin väriä, joka on lopullinen päätös. en siis
ottanukkaan sähkönsinistä vaan petroolinsinisen. <: tykkään.

tilattiin samalla myös isosiskolle valmistujaispuku ja äitille puku sinne
siskon valmistujaisiin. ei kuulemma voi mun rippijuhliin sitten sitä
laittaa koska olishan se noloa jos se käyttäisi sitä molemmissa. en tiiä,
musta tuntuu että jään tässä nyt vähän varjoon mun rippijuhlien kanssa
kun on noi siskon valmistujaiset. mut, enhän mie sille mitään voi.

ja niin, noi kolme pukua makso toimituskuluineen semmoset 180€.
eli suht halvalla päästiin, kun siskokin sano et oli valmis maksaan yli
satasen omasta valmistujaispuvustaankin. nyt vielä korut ja kengät! ♥
voisin ehkä eilen bongailla tänne jotain hienoja koruja ja kenkiä.
ja niin, sitte hiukset! mietin blondaamista vielä enemmän ja sitte
mietin kans tummanpunasta. o: aika näyttää, kun kumpiki himottaa
nyt melkeen yhtä paljon.

1239653476_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

hiukan nuo on hienot hiukset. en voi sille mitään että vaikka
nää on kuinka massaa niin silti mie haluisin juuri tämmöset.
cyberissä maksaa pidennykset 69€, mut niiden ne osiot on
suht ohuita eli tällänen hiustyyli ois niillä ainakin vaikee saaha.
mutjoo, kun väristä kuitenkin oli puhe: jos blondaan, niin se on
nimenomaan tällanen platinablondi eikä mikään hunajablondi.
ainut kaunis blondi väri on just platina, imo.

haluun_pidennykset.

1239653488_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

.. ja tää on tajuttoman upea väri. hayley williamsilla on yleensäkin
aika ihana tyyli ja just noi sen hiukset. pelkään vaan hiukan että
ei toi väri istu ihan mulle, oon iholtani kuitenkin sen verran
tummempi kuin hayley. mut toi olis niiiiin rakkaus ja sopis sen
petroolinsinisen mekonkin kanssa aika mukaisasti yhteen.
tosin niin sopis tuo blondikin. mut ahh ku se rasittais hiuksia. </3
MUT SILTI ÄÄ. haluuuun.

tilasin tänään cdon.comista pikkusiskolle lahjan. :-) en kerro sitä
täällä, jos se kuitenkin lukee tätä. no, anyways, mukaan tarttu
myös muutama aah-elokuva; casanova, cinderella man ja valas-
ratsastaja. 8) toi jälkimmäinen katottiin enkun tunnilla, mut kun
olin silloin niin paljon pois niin en nähny sitä kunnolla. vaikutti
kuitenkin niin hienolta elokuvalta et pakko oli ostaa kun sai
ilman postikulujakin! ja yhyy, siel ois ollu batman begins-lehva
eurolla mutku olin vähän myöhäs ni ne oli ehtiny loppuu. ;<

ainiin muuten, tänään siivoilin pyhämaassa miun huonetta. tai no,
ei sitä voi siivoomiseksi sanoa kun huone täynnä tavaraa remontin
aikana eikä niitä saa siirtää mihinkään. mut siivosin seinät sillälailla
et vedin kaikki sanomalehdistä leikatut jääkiekkouutiset, -kuvat ja
julisteet pois sieltä. jätin kyllä pari tärkeintä gunnareitten ja
paramoren julisteen kanssa yhdelle seinälle, johon laitoin myös
siskon piirtämät kuvat musta, mutta kuitenkin. tuli ihan hirvittävän
tyhjä olo. eikä asiaa yhtään parantanu se, kun sisko tuli kattomaan
mitä teen ja naurahti: "kui sä revit sun seinän pois?" se pisti jollain
lailla mun mieleen, ja pohdin sitä kauan.

revin mun seinän pois. jääkiekko on ollut ja on edelleenkin jotain
mikä on pysyny suht samalla paikalla mun mielessä jo jonkun vuotta.
se on niin hieno laji. mut nytten joku on siinäkin kai liikahtanut, ehkä
en oo niin fanaattinen sen suhteen enää. tai sitten halusin vaan
tilaa mun ajatuksille siellä huoneessa. mut kuitenkin, se tärkein seinä
(tärkeimmät seinät, niitä kuvia oli monella seinällä ja PALJON) on nyt
poissa. ja mun mieli vaan tempoilee vanhoista aatteistaan.

ja niin joo, ihmiset hyvät. jos ylipäätänsä luette tätä niin ois ihan
hienoa kyllä kuulla et mistä haluisitte mun kirjottavan vai onko
vaan kiva kattoa kun selitän ihan tyhmiä ja kirjotan aika harvoin? :>

ei mulla muita nyt. pitää päästää isosisko koneelle.