huii, tänään oli aika nopsa päivä. ^^ tein tänään uskonnonkokeen, se
meni ihan hyvin luultavasti, ja uskon että mun numero ei laske sen vuoksi
vaikken saakkaan siitä kymppiä tai vastaavaa. se on hyvä se.
tänään ei me muutenkaan tehty koulussa mitään vaativampaa, enkun-
tunnilla kertaustehtäviä ja musassa pidin sen gunnariesitelmän (meni
myös ihan kivasti) ja sen jälkee laulettii. tuntii ennen koulun päättymistä
mentiin kattoon ilmaisutaidon ryhmän kalevala-esitys. se oli hieno. <:

eilen mä tein myös ruotsin kokeen. uskon, että se meni kanssa hyvin.
toivon numeron nousuu, sillä oon ollu tosiaanki aktiivinen.. joten ois
parasta nousta. mur. :< huomenna on myös englannin koe, vika koe
tällä viikolla, ja uskon osaavani lähes kaiken. joten en taida lukia vielä
tänään, aamulla ehkä. sekin numero sais nousta takasin kympiksi. syö
itsetuntoo kun noi laski, kun aina ennen olleet kymppejä.

tosiaanki, tänään on päivä menny hirveen ohitte kokonaan, jotain pitäis
kai saada aikaseksikin.

onkohan mulla enää tästä päivästä kirjotettavaa? o.o sitä vaan että äiti
syö kovaa leipää ja hyi vittu kun kuolen tohon ääneen. tekis mieli
lyödä sitä että se lopettais. en mä 'siedätyshoidolla' parane.

ja niin. oon miettiny että josko rupeis värjäämään hennalla hiuksia.
onko jollain kokemuksia? kuulemma pysyy paremmin kuin normi kesto
ja ei vaurioita hiusta. :-)