FFFUUUU SUOMI VOITTI! ja koulussa kon ne väittivät eilen että
kanadaa ei voi voittaa, mie sanoin että voi ja oikeessahan olin. hah.
eihän se toki lohkovoittoon johtanut, mutta tärkee voitto itsetunnon
kannalta. voittajasuosikki on voitettavissa siis. rankkareiden ampumisen
aikana mulla särki jo päätä ja sitten oli pakko mennä vessaan oksentaan,
vaikka ei ois kauheesti himottanu. sen jälkeen oli kai sanomattakin
selvää, etten menis huomenna kouluun.

joten tein tänään sitte kaikkee muuta, ehkä jopa jotai tarpeellista. :o
heräilin siinä yhentoista maissa kon äiti sano että siirrettäis hänen sänky
(joka siis on oikeesti mun, ei vaan olla jaksettu tuoda sitä yläkertaan) mun
huoneeseen ja yläkerran sänky äitille alas. mie sitte raahauduin
pyjamassa siirtämään sitä ja sen jälkeen lähettiin kaupunkiin hakeen
jotain orvokkeja ja maksamaan miun ja ellan helsinginmatka nuokkariin.
piti samalla hakee äitille äitienpäivälahja, mut ne oli kaupasta loppu. :-(
sanoivat kyllä saavansa niitä tälle viikolle jo lisää. hyvä niin.

heti kon saavuttiin kotiin ni rupesin siivoomaan mun huonetta. siis mä
ihan oikeesti SIIVOSIN. oon ylpee ittestäni. :--D samalla tuli sitte mielee
että en oo esitelly miun pyhämaan huonettani teille, vaan kaupunkiasunnon
huoneen. pääs sitte uus kamera käyttöön heti. ♥

1241540245_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

oho no se vähä tärähti. :'D ei voi mitää. tossa se kuitenkin on ovelta
kuvattuna suoraan. oikeella melkeen täysin piilossa on mun vaate-
huone, sen vieressä kirjahylly ja sitte tuol vasemmal toi valkone on
sellane pieni lipasto minkä sisäl on lähinnä pokémonvideoita. :---)
ja loput te varmaan näettekin. mun sohvassa on seksikäs kuosi mä
tiedän. ja mun puupenkin päällä on pinkki kylpytakki nam.

1241540277_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

mun sänky, jonka päätyä tais vähän vilahtaa tossa ekassa kuvassakin.
vaihoin lakanat tollasiks hienoiks parrrpilakanoiks ja mörköki tykkäs
näköjää niist. ♥ mun yöpöytä on nyt viel vähän sekanen kun ipodin
johto on näköjää sotkeutunu vähän kaikkeen taas vaihteeksi ja ah
kattokaa mun yölamppuu! :'D oivoi.

1241540285_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

julkat ja villasukat. ylhäällä gunnarit, miellekartta, jaksolukujärjestys
ja annan antamat kortit. ♥ keskellä jääkiekkoleijonat vuosimallia 06
vissiinki ja niitte vieruksilla piirrustuksia ja paramore. alhaalla twilight
ja annan piirtämä ajatuskartta musta. :-) se on ihana.

1241540294_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

pöytä. hiusväri siinä nököttää vielä kun en oo saanut aikaseksi vär-
jätä. :-( ja sitte siinä on kaikkee muuta hienoo kamaa ja mun peilissä
näkyy mun hienot unihousut ja pokémonkortteja. oikeella on kans totaa
17.3. vissiin kon käytiin an cafén keikalla ni heijän juliste. saatiin se ku
äiti flirttaili sille ketä otti sitä sieltä mainostuslasikaapista poies. :---)

1241540473_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

okei no tossakin on vähän kamaa. tiimarin kassissa on meinaan mun
rippikutsukartongit joista tulee viel hienot kortit jajaj sitte noi laulukirjat
mitkä mulla oli rippileirillä viihdykkeen vuoksi mukana. ja sitte mulla on
kivoja pehmoja muuuunmuassa pikkupikatsu ja isopikatsu ja digimonkisu
ja jigglypuff. <: on tuolla tiimarin kassin takana piilossa yks pieni meowth
ja dragonitekin.

1241540480_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

ja sitte viimösenä toi oven vieressä oleva lipasto. tossa pinkissä boksissa
sijaitsee mun poksukortit. ♥ ja sitte siin on kaikkee hienoo randomkamaa,
kuten petteri nummelin ja jussi markkanen seksikkäissä kehyksissä ja
jääkiekkoja ja röllin kuva sillon kon se oli vielä ihan pieni ja muumipurkkaa!
yläpuolella toi mun ylpeys, jääkiekkoleijonat-lippu. sillä saa kätevästi
peitettyy tollasen ruman heppanaulakon minkä joku idiootti on isosiskon
heppatyttövuosien aikana naulannut tohon seinään. :--d

tulipas lyhyt esittely, mut ei mun huonekaan mikään kauheen jättisuuri oo.
vaatekaapista en uskaltanu ottaa ees kuvaa kon siellä on pienoinen
kaaos menossa.. skldjlksdadsaj näin on joten heipsuli!