Valitse kolme vastausta jokaiseen kohtaan. Kun olet täyttänyt tämän, voit haastaa kolme muuta bloggaajaa. Kysymykset:

1. Tunnelmaltaan vahvimmat näkemäsi elokuvat?

- ekana on december boys. päähenkilöiden, joulukuun poikien, välinen
side on tajuttoman vahva. se piti koko elokuvan ajan. ja se vapaus,
pääsy edes hetkeksi pois orpokodista toi siihen sen oman juttunsa.
ehottomasti yks parhaimpia leffoja, joita oon nähnyt.

- mulan. rakastan lähes kaikkia disneyn leffoja, mut tän tunnelma on
parhaasta päästä. mulan on hirveen rohkea, uhmaa kaikkia perinteisiä
kiinalaisen naisen normeja ja pääsee pitkälle. elokuva on tosi voimakas,
mutta samalla niin itkettävä.

- brokeback mountain. elokuva, joka ihan varmana lisäsi suvaitsevuutta
homoja kohtaan. liian ihana, joka ikinen kerta kun katsoo tän niin
itkee. varmana. jack ja ennis on vähän niinkun nykypäivän romeo ja
julia. se rakkaus on käsinkosketeltavaa.

2. Mikä elokuvahahmo haluaisit olla, edes hetken?

- pieni merenneito, ariel. vaikka mä oikeestaan pelkäänkin merta, niin
se kiehtoo mua paljon. haluisin pystyä sukeltamaan ilman pelkoa
hapen loppumisesta. haluisin kellua vedessä ja seurata kalojen liikkeitä
ohitseni. haluisin myös olla merirosvo, joten tähän kohtaan sopis myös
vaikkapa pirates of the caribbeanin elizabeth elikkä keira knightley. tosin
merirosvoilu ei nyt liity mitenkään sukelteluun ilman pelkoa hapesta, mutta
haluisin seilata merellä ilman minkäänlaisia velvollisuuksia, ilman mitään,
mikä ärsyttäisi miun aisteja. vain laiva, meri ja minä.

- the sound of musicin maria olis kanssa ihana. maria osaa laulaa, rakastaa
lapsia ja kaikki rakastavat häntä. vois olla ihan kokemisen arvoinen elämä.
EDIT: eieieieiei ku vaihanki tämän ! ash pokémonista, haluun olla poksu-
kouluttaja aw.

- pottereiden nymphadora tonks, pakko sanoa. oon aina halunnut osata
taikoa, olla näkymätön ja lentää. nyt nää kaikki onnistuis, jos olisin tonks.
ja siis jos mulla olis harryn näkymättömyysviitta. ;-) osaisin myös muuttaa
mun ulkonäköä tahdon voimalla. se olis tosi siistiä.

Ja vihdoin, viimeinen kysymys:

3. Minkä elokuvan olisit jättänyt katsomatta, jos olisit tiennyt paremmin?

- ylipäätänsä sanon tähän ensimmäiseksi kaikki säälittävät kauhuelokuvat,
esim ringit, halloweenit... en  oo tykännyt niin paljoa juuri yhdestäkään, että
pitäisi mainita. kauheen epäaitoja, mutta herättää silti pelkoa. enkä mä halua
ruveta pelkäämään ihan turhaan, joten mielummin jättäisin kattomatta kaikki.

- van helsing. nukahdin sen aikana. luulin sitä kiinnostavaksi takakannen
perusteella, mut toteutus kusi täydellisesti. en tykänny sitten yhtään.

- viimeseksi matkin illeä osittain, eli scary moviet. mua ei kiinnosta kauhun
ja huumorin epäonnistunut yhdisteleminen, mua vaan ärsyttää koko elo-
kuvat kun ovat niin lapsellisia. en suosittele kenellekään.

Haastan: no enkä haasta. :---) tehkää jos haluatte.

niin, tän myötä päästiinkin sopivasti mun kolmanteen rakkauden
kohteeseen, leffoihin.

katon vähän kaiken tyylisiä elokuvia riippuen ehkä täysin mun mieli-
alastani. se vaikuttaa muuten huomattavan moniin asioihin, tiettekös.
komediaa en joskus sietänyt yhtään, mut nyt saatan tykätä niistäkin.
kauhu,.. no, riippuu niin paljon kauhusta tai muutenkin elokuvasta,
että tykkäänkö. juonen pitää kuitenkin olla kohdallaan, kohtausten pitää
olla aitoja ja näyttelijät hyviä. voisi siis kuitenkin sanoa, että elokuvien
suhteen oon suht kriittinen. mut eihän kukaan jaksa kattoa elokuvaa, ellei
se nappaa? niinpä.

mun ehdottomia elokuvasuosikkeja on mm. disneyt, the sound of music,
oopperan kummitus, december boys, brokeback mountain ja komedioista
american piet. (anteeks ille. :---D) ja ainiin, hyvä elokuva sisältää myös
hyvät musiikit, siks tykkäänkin noista kahdesta musikaalista. niiden musiikit
on täydellisiä, suosittelen kattomaan.

ei kai näistä oikeen voi muuta sanoa? jokainen tykkää omanlaisista
elokuvista, mie tykkään näistä ja piste. tulipas lyhyt selvitys, mutta
muuta en mä osaa sanoa. :-)