1242406843_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

joo että päivää. näin kävi kun yritin värjätä VAALEANRUSKEALLA
hiuksiani. :-( pelottaa ettei toi ehdi haalistua tarpeeksi kesäkuun
kymmenenteen mennessä, etten saiskaan rippikuvaan tumman-
punasia hiuksia. haluun nimenomaan suht tummanpunaset, ei enää
sellasia marjakiisselinvärisiä kiitti. ku en viittis nyt alkaa tota värii
heti korjailemaan kaikil värinpoistoil tms koska mun hiukset on jo ihan
tarpeeksi kärsineet ilmankin, kuten huomaatte. ohutta on.

mut nyt niitä ostoksia! tossa kuvassa on yks paita, mut laitan tarkempaa
kuvaa siitä nyt.

1242406870_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1242406861_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

niin toi ylimmäinen; se on vero modasta, makso kympin. sen
kaula-aukko on turhan pieni, enkä saa molempia olkapäitä
kunnolla ulos siitä, mutta kai se käy muutenkin ilman että olka-
päät näkyvät. :-) tykkäsin.

ja tuo toinen on vaan perusharmaapaita hooämmästä. ostin
sieltä kans yhen keltasen perustopin, jota en lähtenyt ny
kuvailemaan.

mulla on hiukan ärsyyntynyt olo. enn viitti selittää tänne, liittyy
liikaa heihin, jotka mun blogia saattaa lukea, joten joo unohtakaa.
i'll get over it. sain muuten ruotsinkokeesta kympin. oon ilonen,
pelottaa vaan että jos mun ruotsi nousee kymppiin niin kuvis laskee
ysiin, en meinaan oo kauheen kivoja töitä munmielestäni tehnyt.
en ansaitte kymppiä. mut sen näkee sitte, ope ei saanu kuulemma
antaa mulle vihjeitä tulevasta kuviksennumerosta, joten pitää
odottaa vaan.

nyt äiti selittää taas jotain. miks se ei tajua et mä en haluu puhuu
kenenkään kanssa kun dataan? :---D ärrrsyttävää. voisin pelaa
rubya nytten kun en parempaakaan keksi. aajooniin, viikonlopun
aikana mun pitäis tehä äikän mielipidekirjotus (tai siis, ei tarvittis
mut haluun saaha sen valmiiks) ja kuviksen raapekartonkityö. en
oo alottanu kumpaakaan et ♥.

nyt moikka. <:
ps. mua ärsyttää vielki.
psps. viikonloppu ja saan nukkua nam.