20 things I hate about me

1. Nimessäni:
mie tykkään oikeastaan annista, mutta se on ehkä vähän liian yleinen
nimi. ja englantilaiset kirjottaa aina annie, kun sanon nimeni - ei sekään
haittaa mutta kun oon anni. toisesta nimestäni, mariasta, taas on vääntyny
joku ihmeellinen sanaleikki meijän luokan pojille. ärsyttää.

2. Kasvoissani:
mulla on suhteettoman iso nenä. se on sellanen pehmeänmuotonen, mie
tykkäisin sellasesta kovapiirteisestä ja suht kapeesta. (ILLEN NENÄ) ja
sitten mun silmät on kamalan pienet ja aika tylsän väriset. en oo vissiin
voittanut jättipottia geeniarpajaisissa. :c huonompi juttu.
 

3. Vartalossani:
oon omasta mielestäni ehkä aina liian iso kaikkeen. se on vaan tää
itsetunto i guess, muut vaan sanovat ettei mulla oo mitään syytä sanoa
noin. mä oon sitä mieltä että mulla on.


4. Luonteessani:

mä rakastan mun luonnetta, erityisesti temperamenttia.

5. Vaatekaapissani:
siellä ei oo mitään yllättävää ja eksoottista. :--D en koskaan voi
ostaa mitään sen laadukkaampaa tms kun oon niin pihi.

6. Kotonani:
täällä on aina sekasta kun toi isä on aina niin piupau ettei osaa
siivota enää edes omia tiskejään/ottaa kenkiä pois kun tulee keittiöön.
eikä äitillä oo aikaa siivota täällä niin useasti kon 'pitäisi'. vitun iskä. :<

7. Työssäni:

en käy töissä, mut koulussa mua ärsyttää mua paremmat ihmiset,
ollakseni näinkin itsekäs. 8c-luokalla on koulun korkein keskiarvo, kun
9e lähtee nyt lomalle. mie aion olla ysin päätyttyä koko koulun paras.
sori itsekkyyteni oikeesti. mie vaan oon tällanen.

8. Ystävissäni:
ainahan niissä joku. en tykkää yhtään, jos ystävät on sellasia kauheita
papupatoja mitkä puhuu koko koulupäivän aamusta lopputunteihin ja viel
ihan jostain turhista asioista. ei aina tarvii puhua, mun kanssa voi olla
ystävä ja olla vaan ihan hiljaakin. siitä mie tykkään ainaki, puhutaan
vaan sillon kun on tarpeen. eli aika harvoin.

9. Perheessäni:
mun perhe on rikki.

hullu isä ja kadotettua nuoruuttaan elävä äiti, rakas pikkusisko ja
kotoa pois jo muuttanut isosisko. hienoa.

10. Harrastuksissani:
pianonsoitossa ei tällä hetkellä ärsytä mikään. tahtoisin ehkä uuden
harrastuksen. jooga olis niin kivaa, poikkihuiluakin haluisin osata soittaa.

11.Kumppanissa:
en minä omista. enkä mä edes tiiä että ärsyttääkö se mua, kai se
aina joskus. mut toisaalta pelkään sitte taas avata itteeni jollekin
herra 'oikealle'.

12. Lemmikissäni/lemmikeissäni:

eemelin karsinaa pitää siivota ja se pitää viedä yöksi sisälle. rölli miukuu
kun se haluu ulos ja se haluu ulos tosi monta kertaa päivässä. möröllä
on aina punkkeja, tosin se ei voi sille mitään. :-D ja kalat on tyhmii ku
ne syö kaiken mitä niille antaa -> voivat kuolla ylilihavuuteen.

13. Kielenkäytössäni:
joskus voisin ehkä hillitä kieltäni tilanteissa, joissa suoraan sanominen
ei ole niin välttämätöntä.

14. Musiikkimaussani:

mulla on täydellinen musiikkimaku. en vaan jaksa ladata biisejä aina
koneelle, kun olen aika laiska. c:

15. Kotikaupungissani:
ai pyhämaassa? täällä ei oo mitään. hyvä kyllä et on rauhallista ja
sillain mutta silti. lisäks tääl joskus katkee puhelut kun yhteys on
niin huono.

16. Ruokavaliossani:
yritän syödä terveellisesti, mutta mulla on paljon heikkouksia.
vaniljarinkelit, vaniljatäytekeksit.. aah.

17. Lapsissani:
oih, onneksi mulla ei ole näitä vielä.

18. Naapureissani:
skippaan. ei ärsytä mikään.


19. Nykyisessä elämäntilanteessani:

ei koskaan tiiä missä asutaan esim neljän kk:n päässä. lisäks
ärsyttää se kun kesällä pitää tehä töitä ni ei jää niin paljoa aikaa
keikoille/kavereiden tapaamiselle. mur.

20. Tulevaisuudessa:
ei mikään. mä teen siitä mun oman, elän miten mä itse haluan ja
säädän ihan itse mun omat tavoitteeni. vapaus, ah.