anni tahtoo takaisin leirille. oikiasti.

rakastuin siihe yhteishenkeen ja tunnelmaan mikä meillä oli, tutustuin taas
enemmän ihmisiin ja sain paljon kivoja muistoja, ihastuinkin kenties. loistava
saldo siis, ja mikä viel parasta, jatkoripari on kuulemma tulossa. ♥

oikeesti, jos mie saisin päättää niin lähtisin sinne heti takasin ja menisin
santern huoneeseen marin kanssa ja oltais vaan siellä eikä tehtäis yhtää
mitään. se oli niin täydellistä. oon tosi ylpee ittestäni ku tutustuin niinki
paljo kaikkiin, yleensä se on ne muut keiden täytyy tutustuu muhun kun
en oo uskaltanu. :-D olin ihmeen rohkee tuolla. no, seura tekee kalta-
sekseen - pervoiltiin vaa santerin ja marin kans kokoaja lul. :---------) ja
olin seksikäs ku mulla oli iidan lasit. ne oli hienot.

mulla ei nytten oo kuvia, ku en jaksa pyytää keltään et lähettää ku en
itte ees ottanu kameraa esii laukustani koko leirin aikan. :'> muistot on
ja pysyy, ei mitää kameroita tarvii välttämättä olla. mie ainakin muistan
tästä leiristä vaikka mitä ilmankii.

laulettiin tosi paljon, jaana säesti kitaralla ja joskus ari pianolla tai kitaralla,
oli tosi ihanaa sekin. ehkä kulutetuimmaks biisuks nous tuu mun vaimoksen,
laulettii sitä iha kiukul joka päivä ja laulettiin se vikanaki päivänä ku kaikki
haikeena oli lähössä ja itki siel ja vanhemmat kyyläs. :---) soitin pianoa ja
kaikki ihkut laulo, tykkäsin. sauliki tykkäs mun soittamisest. :---DD uhkas
joskus vielä olevansa parempi kon mä, tuitui. :> on se niin ihana. siis, ne
kaikki ihmiset siellä ei saatana. en mie itkeny ku sieltä lähin, mulla oli vaan
helvetin ihana olo. että tonne takas ja mahd pian kiitoksia. kirjotan kyl
joskus lisääki täst, jos saan niitä kuvia.

en sit muute yhtää tiiä mite se loppukoe meni, kai me siitä läpi kaikki päästii.
:-----D jani ainaki pääsee ku vähä autoin sitä. ja totatota, isoset oli rakkaus
ja aaron plus taskulamppu plus kello kaks aamuyöllä on kiihottava kombi-
naatio. olin aika pahiksena siel marin huonees, leijattii vaa kokoaja ja sit
aaron tulee sin ja käskee mut pois. :---( mur.

ps nomy - cocaine ;)<3 kiitti santeri, nyt tulee soimaan mun pääs aika kauan.
oot säki aika ihana. huora.

kiitti ny kaikil iha helvetiks. ♥ santerimariellanellajanianniinamerimaijamilja-
iidahannajuliasaulihennapauliinasonja jii än ee, luvvvvv.