mulla on tiettekste oikeesti sellanen olo et vou on kesäloma. o:
ihanaa. lähin eilen marin kanssa merefesteille, siellä sitte oli öö ella nella
katsu noora meri iida niina fanni ja tällaset mukana menossa, katsottiin ku
haloo helsinki! esiintyi ja piletettiin siinä ilosena ku kukaa muu ei ees
uskaltanu taputtaa niil. ärsyttää nää ukilaiset, ku ollaan niin rajoittuneita. :D
keikan jälkee vedin extemporena rintsikat mun laukusta (joka naisella pitää
olla aina vararintsikat mukana, u know) ja pyysn koko poppoon nimmarit
niihin. tykkäsivät tosi paljon. :----)

ömm sen jälkeen meillä oli jo jonkun verran tylsää, menimme heselle
laittamaan hiuksia ja meri joi kahvia ja porukka hajaantui, heselle tuli siis
lopuks vaan meri iida fanni mari ja minä. päätettiin melko pia lähtee marille
koneelle, ku todettiin ettei siellä enää ollu mitään kattomisen arvosta. sitte
vaa oltiinki koko yö koneella. :----D meriki jäi marille yöks ku mäki jäin ni
sitte vaa kahviteltiin siellä yöllä pari kertaa, kerran juotii teetä ja sitte
stalkattii tyhmii ihmisii irkkkikallerias sunmuuta. marin vaaka näyttää mun
painoksi huomattavan alhaista lukemaa, olen ylpeä heidän vaa'astaan.
ihan näin siis btw toki. no, aamulla kello ysin aikaan lähettii sitte r-kioskille
ostaan energiajuomaa ettei nukahettais pystyy ja sen jälkee ei oikeestaa
kyl ees väsyttäny ku pääs ulos. :o joten joo, oltii sitte keskustassa loppu
aika, kerättiin pulloja ja ostettiin pitsa niillä rahoilla, meinattiin treffaa
santeri mut se homo meni johonki kirkkoo eikä sit ehtiny tulee ennen ku
mun piti jo lähtee marin äidin kyydissä kotiin. >:( mut eise mitään, meil
oli oikeestaan aika tosi kivaa siltikin.

lul mari jos luet tätä ni muista et oot aika ihku. :-----------) <3 merikin on,
te irstaat pamput.

eikä sitten mitään muuta asiaa mulla. meen huomenna töihin, saan siis
ehkä just ruissin rahaa kolmeks pväks (jos siis pääsen merin paaaattiin
yöks, haluisin :>) ja sit vähän säästöön/omaan käyttöön kesän aikana
jos ahkerasti työskentelen nyt. siistiä.

peeäs, tää haloo helsinki on kyllä oikeesti aika hyvä.
ja niin joo, näitä kuvia sieltä piletyksestä vielä.

1244404097_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

ryhmäkuvamme, jossa haloon laulajabasisti elli keskel. :>
vasemmalta ylhäältä: turvamies mmmm, iida, mari, elli, minä, katsu, ella
alhaalla vasemmalla meri ja nella. ihanat.

1244404110_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

mua ja merii vähä lapsetti ni ruvettii keinuu. :---) maripieni angstis
ku se joutu istuu hiekkalaatikon reunal ja sit se nappas kuvan.

1244404213_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

tää on viel ennen haloon keikkaa, näillä oli joku piknikki ja tultiin siihen
messiin. juteltiin kivasti ja oli kivaa. :>