mä haluan oppia lentämään.
oikeesti.

olis niin kaunista nousta tonne pilvien päälle ja
katsoo alaspäin kaikkia, kaikkea. näkisiki paljon
enemmän ku täältä ihmisperspektiivistä.

ja sitten, se vapaus.
jos jollain tapaa voi tuntea olevansa täysin
vapaa niin varmana silloin kun osais lentää.

btw, kuviksessa taas jonkun sortin kilpailu.
ite en ainakaan saanu aluks minkään sortin inspiraatiota
ku vaan ajattelinkin koko aihetta: siinä oli kolme runoa,
joista yhteen piti tehä kuvitus. ite päätin tehä kuvituksen
Eino Leinon Rauha-runoon, joka on tännäköinen:

mitä on nää tuoksut mun ympärilläin?
mitä on tämä hiljaisuus?
mitä tietävi rauha mun sydämessäin,
tää suuri ja outo ja uus?

minä kuulen, kuink' kukkaset kasvavat,
ja metsässä puhuvat puut.
minä luulen, nyt kypsyvät unelmat,
ja toivot ja tou'ot muut.

kaikk' on niin hiljaa mun ympärilläin,
kaikk' on niin hellää ja hyvää.
kukat suuret mun aukeevat sydämessäin,
ja tuoksuvat rauhaa syvää.

seuraavaks pitikin ettiä tunnelmamusiikki, että
tosta ees pystyi keksimään jotakin erilaista.
lopulta päädyin parin indican jälkeen scorpionsin
wind of changeen, mistä mie sain jotaki raapus-
tettua paperillekki. ens viikolla saan valmiiks, katsoo
sit jos onni käy.

Anna lähti kaverille yöksi, mulla on ikävä. täällä on
niin hiljaista, äitiki nukkuu ja valot pitää sen takia olla
kiinni -.- mie en pidä tästä, rupee itteäkin väsyttämään.

jaa niin, mie muuten pidän tästä uudesta vuodatuksesta ^^
oikein hyvä, jesjes. niin paljon selkeämpi ja hienompi.

mutta jospa mie menisin tsekkailee nettikauppoja kun
tekee niin paljon mieli ^-^ haudii ♥