no menee se vkonloppu tälläkin tavalla, kipeenä ollessa. loistavaa.
en tiedä, meenkö huomenna edes kouluun. toisaalta en haluiskaa
mennä sinne mut sitte taas ois viimene mahollisuus harjotella
musiikinryhmän kanssa ensvkon esityksee ja ei olla harjoteltu vielä
yhtään kunnon tuntia. D: mitä siitäki tulee.

miulla on kurkku aika helvetin kipee ja lisäks mulla taitaapi olla kuumetta.
ei siinä mitää, kerranki voin sanoo et oon oikeesti kipee enkä lintsata
koulusta huijaamalla. en kyllä tiiä pistääkö toi äite mut kouluun, saa
nährä. en kyl oikeesti tahtois muutku musiikintunnin takia. :<

hooh pitäis mennä elite fouria tossa leaf greenissä läpi ... ongelma
lienee vaan siinä et mun poksut on way too huonoja viel sinne ni joudunpi
kehittelee niitä aika rankaste viel. :D mun eliteryhmä on siis tällä hetkellä
tällanen: haunter (48), jynx (52), dragonair (53), charizard (49), raichu (51)
ja muk (39). ton mukin otin uutena tohon ryhmään kun siitä on luultavasten
paljon hyötyy elitessä kon sille saa opetettua mm fire blastin ja giga drainin.
(tosin oon gigan jo opettanut haunterille mut enivei) ja sitte ah ku tuo
dragonair viel kehittyy dragoniteksi nii mun ryhmä lienee täydellinen.

mistä tulikin mieleeni ... ;-----)





Brock ja hänen monet kasvot. ♥
ei helvetti että nauroin näille ku kattelin poksuu netistä :::::::::::D Brock
vaan on niin ihana.

psps elkää välittäkö noista mun randomotsikoista, yleensä vaan päätän
ne sen perusteella mikä biisi sattuu just sillon soimaa itunesissa, kuten
täl kertaa soi The Beatles - Here comes the sun. (: