ARVATKAAAAAAAA MITÄH?! äiti toi mulle leopardisukkikset. ♥
ne on ihanat. nyt mun mekkolook on perfekkt. kunhan vaa
pääsee käyttää niit johonkii.

tänää oli ekaa kertaa lumikin esitys ja meni oikeestaan aika
hienosti. siel oli se parturi mikä laitto linnanrouvien hiuksii mut
ei kerenny laittaa mun ni mul oli hiukset iha lytys. 8< mut huomen
sanon sille et laittaa mun hiukset ni saan ihanat kiharat aaah. sen
jälkee kouluu kerranki hiukset hyvi. 8D paitsi jos tuulee, mitä on
nyt tapahtunu viimeset muutama päivää. ei yhtään kivaa, satais
vaikka lunta mut kunhan ei vaa tuulis. vihaan tuulta, se tuhoo mun
letin sillon harvoin ku oon saanu sen ihanasti. ;-<

AAH JA NIIN, mulla on parturiaika! tosin vasta kesäkuussa mut,
öh silti. :--D punasta ylläpidän ja sinne sit semmosia ihan pikkasia
eri punasen sävyisiä raitoja joukkoo ja sit pörheeet. ♥ mietin et
pitäisköhän kähertää hiuksii rippijuhliin, vois näyttää aika kivalta. kai.

cdonin paketti tuli. siskon lahja hyvässä piilossa. ;-) nyt enää pitäis
lasku maksaa.. no, äitille sen tyrkkään niin annan sille rahaa ni
saa maksaa tilitääään.

mut nyt meen kahvittelee, päivitän tätä postausta illemmalla tai sitte
uuden postauksen aloitan !

edit; en jaksaaaaa kirjottaa, pitää mennä nukkumaa ja laittaa hiukset
jotenkii ettei ne oo iha päätä pitki aamulla ja tehä läksyt iiks! jote moi. :-D