nonii nyt takas vähän puhumaan turhia ja ehkä jotain
järkevääkin tässä samalla kun yritän pelailla pokemonia.

mua ahdistaa koulu. mut silti se kai menee ihan hyvin.
tuntuu, että kaikki vaa kaatuu päälle kun on niin paljo
kaikkia esitelmiä ja kokeita.. mutmutta oon kyllä ihan hyvin
saanut noita numeroita, vaikken aina paljoa oo ehtinykkää
lukia: uskonnosta 10, äikästä 10-, matikasta 10-, venäjästä
10- ja englannista 10-. kai pitäis olla toistaiseks ihan
tyytyväinenkii. (: paljon silti joutuu viel lukeen, ensi viikolla
pitää olla äikän esitelmä ja ehkä musankii, sitte huomiseks
pitäis palauttaa kirjaesitelmä enkä oo ees aloittanu. ens
viikolla on myös tetin ja historian kokeet. huhhuh. tää on
niin tätä kun jakso on loppumetreillä.

oon jo pitkään miettiny että mahtaako mussa olla joku
vika kun mua ärsyttää ihan tajuttomasti erilaiset äänet:
kun suihku tiputtaa vettä sillai tip *tauko* tip, sitten ku
joku yskii sillai tosi limasesti kun on limaa kurkussa. lisäks
mua ärsyttää kun joku mässyttää ruokaa, rouskuttaa jotain
tai tuhisee tai hengittää tai ihan mitä vaan. sellaset äänet
saa mussa aikaan halun hakata päätä seinään tai ainakin
peittää korvat tosi tiukasti kiinni ja kouristaa jalkoja.
kuulostaapa tyhmältä. D: mut tollanen olo mulla on.

niin joo, tahdon lisää tähän yhen ihanan kuvan siitä
joe robinsonista. ♥ kun se laulo meille yhen biisin niin
tää kuva on siitä. se osaa tiekkö myös laulaa aika hyvin. o:



purr. ♥

en mie jaksa kirjottaa enään.